Re: notebooki California Acces

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 10:59:00 MET

> Ja mam CA 3300 i jestem zadowolony. Słabe strony to takie:
> 1) Mocowanie ekraniku mi się wyrobiło
> 2) Zasilacz mi się uszkodził,
> 3) Po 2 latach bateria jakby się troszkę zużyła > jeszcze na ponad 30
minut.

No to z czego jestes zadowolony? Jakbym tak mial, to bym plakal! A te PONAD
30 minut - to jest poprostu porazka - przeciez juz sie na nim pracowac nie
da (mowie gdzies poza gniazdkiem).

> Ogólnie myślę, że nie jest źle.

>Moża łatwo dostać akcesoria (mam mode,
> sieciówkę i dodatkową pamięć)

Przeciez na PCMCIA to jest dostepne do kazdego laptopa bez problemow (poza
pamiecia - ktora rowniez jest dostepna do lepszych firm bez problemu - IBM,
Toshiba i td).