Re: notebooki California Acces

Autor: ---MAR--- (bazkomp_at_hoga.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 09:02:51 MET

Witam.
Ja mam CA 3300 i jestem zadowolony. Słabe strony to takie:
1) Mocowanie ekraniku mi się wyrobiło (trochę lżej pracuje niż na
początku) - zresztą mi to nie przeszkadza.
2) Zasilacz mi się uszkodził, ale myślę że sam go załatwiłem bo był użyty w
innym laptopie.
3) Po 2 latach bateria jakby się troszkę zużyła ale po naładowaniu starcza
jeszcze na ponad 30 minut.

Ogólnie myślę, że nie jest źle. Moża łatwo dostać akcesoria (mam mode,
sieciówkę i dodatkową pamięć) Co do ceny tych akcesoriów to są chyba takie
same ja u innych firm.

Jak za taką cenę to bym brał.
Powodzenia
---MAR---