Re: Upgrad'e BIOS'u

Autor: joseph (joseph_at_bloknet.com.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 11:08:22 MET

> Po upgrade Biosu przy starcie kompa wyskakuje blad "Hardware abnormal "
> czycos w tym stylu. Jaka moze byc tego przyczyna. Dodam ze po tym
> komunikacie komputer uruchamia sie normalnie. Mam plyte MSI 6163 i
celerona
> 333 :-((( na slot 1

A coolera masz podpietego gdzie ??? na płycie czy bezpośrednio pod zasilacz
???
W ustawieniach standardowych bios sprawdza czy się kręci wentylator, jak
masz podpięty pod zasilacz to go nie wykrywa.
Coś mi się wydaje, że masz ten sam problem co ja miałem ;-)))
Musisz poprostu w biosie wyłączyć tę opcję (sprawdzania)

pozdroofki
joseph