Re: karta i okulary asusa

Autor: Paweł U (kcuf_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 18:06:35 MET

> w sobote stane sie posiadaczem karty oraz asus'a V6600 Deluxe
> oraz okularow w zwiazku z tym mam kilka pytan:
> - czy okolary ktore byly sprzedawane np z pierwszymi gefroce'ami

okulary asusa maja specjalna wtyczke do karty asusa w przeciwienstwie do
okularow elsy ktore mozna podlaczyc do prawie kazdej karty na chipie nvidii

> roznia sie znaczaco od sprzedawanych obecnie?
chyba nie a jesli tak to moga byc troche bardziej pzezroczyste

> - czy dzialaja tylko z kartami asus'a ewentualnie czy tylko z gefroce'ami?

okulary asusa tylko z karta asusa (musi byc wyjscie na karcie)

> - jekies ogolne wrazenia z ich uzytkowania?

zajebista sprawa (wylazi wszystko przed ekran rewelka)

tylko nalezy uzyc sterownikow z nvidzi do gogli (sa troche lepsze)