Xircom karta sieciowa + modem

Autor: Artur (arturnowak_at_tenbit.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 18:13:26 MET

Witam

Mam w laptopie karte PCMCIA Xircoma LAN+modem, oznaczenie CEM56-100,
i mam z nia jeden maly problemik, moze ktos z Was spotkal sie z czyms
podobnym i pomoze mi w rozwiazaniu.

Otoz, mam ja podlaczona kablem skrossowanym do drugiego komputera i
niestety karta dziala tylko jesli sztywno ja ustawie na predkosc 10
Mb/s, na 100Mb/s albo na auto wogole nie widzi polaczenia.
Kabel sprawdzilem i na innych kartach jest ok, karte sieciowa we
wspolpracujacym z laptopem kompie tez sprawdzilem i nic. Myslalem ze
to uszkodzona karta ale sprzedalem tamta i kupilem nowa i to samo.
Ponadto przy podlaczeniu ja do koncentratora jest dziala zarowno na
10 jak i 100 Mb

Ludzie poradzcie cos prosze

Artur