karta i okulary asusa

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 12:55:39 MET

Witam

w sobote stane sie posiadaczem karty oraz asus'a V6600 Deluxe
oraz okularow w zwiazku z tym mam kilka pytan:
- czy okolary ktore byly sprzedawane np z pierwszymi gefroce'ami
roznia sie znaczaco od sprzedawanych obecnie?
- czy dzialaja tylko z kartami asus'a ewentualnie czy tylko z gefroce'ami?
- jekies ogolne wrazenia z ich uzytkowania?
- karte kupuje ze wzgledu na wejscie wideo, czy ewentualna przerobka
jej na Quadro poniesie za soba jakies ograniczenia np niemoznaosc
kozystania z okolarow, a zwlaszcza z dodatkowych wejsc wyjsc?
(ewentualne pytania o zasadnosc Quadro, moje glowne narzedzia pracy to
autocad i 3d max)

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl