Re: Telefoniczna sekretarka na zewnętrznym modemie "

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 16:08:13 MET

"Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:a5jm14$3jt$1_at_flis.man.torun.pl...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>

> Faksy muszą być czyste!!
> Trochę szumu, trochę za krótkie
> ,,powitanie" i nic z tego!
> Jak nadaje człowiek -- raz na jakiś
> czas można odebrać, ale jak nadaje
> automat (na przykład Polkomtel/Plus
> swego czasu wysyłał automatyczne
> faksy) to nic z tego nie wychodziło.

Ciekawe, ciekawe...

> mój -- TSF-1156V/R21
> Twój -- SF-1156V/R21D
>
> Zgadza się? Trudno zgadnąć. :)
> Chyba nie. :) +T-D -- :):):)
> Napisane tak, że trudno odczytać. :)

Niestety to dwa różne modele modemów.
Nie jestem pewny czym dokładnie różni się wersja
21 od wersji 21D ale widziałem na stronie producenta
obie wersje. Muszę się im przyglądnąć w wolnej chwili.

> Kosztował z pięć stów (zł 500)
> i trochę mi głupio. :) Dziś chyba
> bym wolał jakiś na USB. :)

Gdybyś kupował go do peceta to pewnie tak... Ale do routera
nie podłączysz na backup takiego z USB, musi być RS 232.

> Ten -- na szeregowym -- niemal
> za każdym razem gdy go włączam,
> zawiesza mi WinDosa. :)

?????

Jeżu, nie strasz mnie... czemu Ci wiesza windowsa???
I co wtedy robisz?

> Ciekawostka:
> skaner na 12V podłączyłem
> bezpośrednio do zasilacza
> komputera. Modemu nie mogę
> tak zasilić, gdyż dochodzi
> do zwarć. :) (pewnie trzeba
> coś wyseparować :) )

???
No to ładnie się bawisz... a potem się dziwisz, że Ci nie działa.

> Podłączyłem go do karty
> dźwiękowej zrobionym przez
> siebie kabelkiem, który wpinam
> w domontowane gniazdko, podłączone
> do karty. :) I niestety -- nie mogę
> przez ten modem prowadzić rozmów;
> mogę słuchać tego, co mówią do mnie (automaty)
> i to mi (chwilowo) wystarcza. :):):)
> Oczywiście po wypięciu wtyczki
> z modemu -- mam dźwięk w głośniczku modemu. :)
>
> Tak, czy inaczej (podłączony kabelek
> do mikrofonu, czy nie) nie mogę uzyskać
> tego, że jestem słyszany. :)

No to może Twój modem jest zwyczajnie uszkodzony?