Re: GF2 MX a MX400

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 15:03:00 MET

> Ja mam odwrotnie, ten sam zestaw (podmieniam tylko karty), GF2MX szybszy
od
> GF2MX400 (MINT) ponoć dużo zależy od producenta karty :(

 I tu masz rację, np Hercules Prophet 2 MX bije na głowę wszystkie MX400...
jako jedyny miał pamięci o 1/2 ns szybsze, poza tym taktowanie pamięci , (a
to sprawa najważniejsza) miał jeszcze wyższe niż standardowo. Przykładowo Na
tej karcie + Duron 700 miałem 5000 3d marków 2K podczas gdy na jakimś MX400,
zaledwie 4500... Zwiększenie częstotliwości taktowania rdzenia IMO nie daje
dużo w porównaniu do taktowania pamięci...

Pozdrowienia

Desperado