Re: GF2 MX a MX400

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 10:46:03 MET

Użytkownik "BossMan" <b0ssmanUSUNTO_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> no to faktycznie, potworna roznica - prawie taka jak pomiedzy tnt2 i tnt2
> ultra ;)

> te 30 megahercow nie ratuja sprawy, na dobra sprawe do wymagajacych gier
> to w zaden z gf2mx nie ma juz co inwestowac :)
> gf3 ti 200 :) - one zaspokoja twoja potrzebe podkrecania grafiki :)
>
> pozdrawiam
> BossMan
Roznica jest... mam u kumpla zestaw prawie identyczny jak u mnie tyle ze ja
mam MX 400 podkrecone a on MX i u niego np w Wolfsteinie straszliwie
momentami zacina, probowalem na roznych wymagajach demkach na full
ustawieniachi to samo w porownaniu z moim zestawem na ktorym efekt ten jest
znacznie mniejszy moja karta sie lepiej wyrabia.Nie kazdego stac na nowego
GF3Ti200 wiec lepiej wybrac jakies alternatywne tansze rozwiazanie.