Re: Dyskietka awaryjna - Wasze propozycje

Autor: Jakub G. Hertman (Jakub.Hertman_at_xxl.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 09:11:23 MET

Powitać

> mi jeszcze ok 250kB wolnego miejsca, dlatego mam do Was pytanie: co byście
> proponowali jeszcze wrzucić na flopka?
>
> Mam:
> * DOS6.22 (himem, emm386, fdisk, format, mem, smartdrv, sys)
> * NC (ncmain, ncedit, ncff)
> * NU (ndd,unerase,unformat,diskedit)
> * BIOS (AwdFlash, UniFlash)
> dodatkowo obsługa CD-ROM-u, RAM-disk,

Pewnie NTG - ale dopiszę: obsługa FAT32 i NTFS. Z tym DOS-em niewiele już
dziś zrobisz. Poza tym te narzędzia z NU pewnie 16-bitowe raczej dobiją niż
uratują w sytuacjach awaryjnych współczesne kompy. Kiedyś w którejś gazecie,
może PCWK albo Enter, pisali jak robić taką dyskietkę. Większość narzędzi
była wypakowywana z archiwum do RAM-dysku.
A poza tym wszystkim polecam bootowalny ale CD...:))

Pozdrowienia
Jakub Hertman

Jakub.Hertman_at_xxl.pl