Re: Nagrywarka

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 01:39:28 MET

On Tue, 26 Feb 2002 18:51:18 +0100, "Wojciech 'Rigel' Rygielski"
<nospam_at_nospam.com> wrote:

>Witam wszystkich.
>
>Mam ein problema. Kupilem sobie na Allegro nagrywarke. Gosc mial dobre
>referencje. Jak na razie na 20 prob nagrania plyty udalo mi sie raz, a dwa
>razy
>zwalilo plytke. Podobno u wlasciciela chodzilo ok, wiec moze cos zle robie?
>Nagrawarka 2x Mitsumi. Moze trzeba cos przestawic w biosie, cos wlaczyc,
>wylaczyc?
>
>I jeszcze troche z innej beczki:
>To prawda ze jak nagrywarke jest uzywana czesto jako CD-ROM (do czytania)
>to sie szybko psuje?

> [...]
2x???? to prawdopodobnie starszy model bez zadnego burn-proof itp
to czy nagranie sie powiedzie czy nie zalezy od konfiguracji systemu,
szybkosci twardziela itd - slawny "buffer underrun" problem
zdefragmentuj twardziela, ustaw odpowiednio maxfilecache, minfilecache
w system.ini i powinnno chodzic