Re: Nagrywarka

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 18:37:59 MET

Użytkownik Wojciech 'Rigel' Rygielski <nospam_at_nospam.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a5glff.3vg720l.2_at_wrygiel.ha4a4a2
0a.invalid...
> Mam ein problema. Kupilem sobie na Allegro nagrywarke. Gosc mial dobre
> referencje. Jak na razie na 20 prob nagrania plyty udalo mi sie raz, a dwa
> razy
> zwalilo plytke. Podobno u wlasciciela chodzilo ok, wiec moze cos zle robie?
> Nagrawarka 2x Mitsumi. Moze trzeba cos przestawic w biosie, cos wlaczyc,
> wylaczyc?

Jak Mitsumi 2801te x2x0x8 to uaktualnij firmware z www.mitsumi.de (nie ładuj
z mitsumi.com ), nie włączaj też jej DMA.
W ogóle przydałoby się ją rozkręcić (nie będzie łatwo) i przemyć soczewkę watą
z alkoholem izopropylowym .

Był też model 2600 ale tej nie widziałem na oczy.

PeJot