Nagrywarka

Autor: Wojciech 'Rigel' Rygielski (nospam_at_nospam.com)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 18:51:18 MET

Witam wszystkich.

Mam ein problema. Kupilem sobie na Allegro nagrywarke. Gosc mial dobre
referencje. Jak na razie na 20 prob nagrania plyty udalo mi sie raz, a dwa
razy
zwalilo plytke. Podobno u wlasciciela chodzilo ok, wiec moze cos zle robie?
Nagrawarka 2x Mitsumi. Moze trzeba cos przestawic w biosie, cos wlaczyc,
wylaczyc?

I jeszcze troche z innej beczki:
To prawda ze jak nagrywarke jest uzywana czesto jako CD-ROM (do czytania)
to sie szybko psuje?

Dzieki za pomoc.