Re: GF2 400 64MB TV-OUT i telewizor

Autor: Tomek Chodowicz (sierzant99_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:37:17 MET

Obawiam się, że niepotrzebnie ci namieszałem. Ja mam GF 2Ti, a w/g mojej
instrukcji zakładki dla GF 2Mx są inne. Myślę jednak, że to może być kwestia
podłączenia. Jeśli twój telewizor ma zarówno wejście scart, jak i chinch, to
być może trzeba użyć scart (sprawdź w instrukcji tv). Za taki kabel z
przejściem na 6 chinch zapłaciłem 11,50. Jeśli to nie o to chodzi, to
niestety ci nie pomogę. Być może powinieneś skorzystać z tvtoola (wersja
shareware na www.tvtool.de - wyłącza się po 10 minutach, ale co ci szkodzi
spróbować). Zyczę powodzenia.