Re: Pentoium 60 a wiatraczek

Autor: Altair (altair_at_invalid.mail.w.sygnaturce.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:13:07 MET

Dnia Wed, 27 Feb 2002 09:09:05 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a):

>Jeśli komputer jest odpowiednio skonstruowany, Pentium 60 wymaga
>tylko odpowiednio dużego radiatora. Natomiast w obudowie ze złym
>przewiewem wentylator procesora jest konieczny.
>
>Ja jednak bym niezależnie od obudowy dawał wiatraczek :)

Ja miałem takie cudo i procesor działał jedynie z radiatorem, nawet
niezbyt dużym (wysoki gdzieś na 3 cm + pasta termoprzewodząca) całość
była stabilna. A jeśli komp ma być do serwera i system obsługuje
funkcje HALT procesora (P60 już ją chyba miał?) to nie powinno byc
problemów z przegrzewaniem, zresztą zawsze to można sprawdzić
zapuszczając na kilka godzin np Prime95
(http://www.mersenne.org/prime.htm

pozdrawiam, Marek

--
altair_m_at_go2.pl http://www.altair4.prv.pl http://www.metalmidi.prv.pl
We sail through endless skies, stars shine like eyes...