Re: Lama sklada komputer - prosba o pomoc (dlugie)

Autor: maksym__at_poczta.onet.pl
Data: Wed 27 Feb 2002 - 22:39:27 MET

> W sklepiej zlaoza Ci za darmo a masz gwarancje, ze bedzie wszystko chodzic
> dobrze.

Przejrzałem oferty kilku sklepów i wygląda na to, że dużo taniej będzie kupić w
częściach na giełdzie - cennik z wgk.waw.pl (mieszkam w Warszawie, więc nie ma
problemu).
A może znacie jakiś dobry sklep, gdzie ze mnie nie zedrą i nie wepchną chłamu?

> DDR

Tego się domyśliłem... :-)) Tyle że ceny różnią się w zależności od producenta.
Rozumiem, że w zasadzie wszystko jedno kto jest producentem?

> Chcesz na tym filmy ogladac? Kup wolniejszy procek ale przyzwoita 17"

Filmy chciałbym oglądać na TV, a monitor "mieć jako typowy monitor", do obsługi.
Pytanie tylko, który będzie w miarę tani i przyzwoity.

Dziękuję za pomoc!
maksymilian