Re: Lama sklada komputer - prosba o pomoc (dlugie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 09:58:28 MET

<maksym__at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Wazne jest dla mnie, zeby sprzet sie nie "gryzl" ze soba i byl
> stabilny. Ze wzgledu na koszty postanowilem kupic w czesciach i sam
> zlozyc (ewentualnie poprosze kogos o pomoc, jezeli sobie nie poradze)

W sklepiej zlaoza Ci za darmo a masz gwarancje, ze bedzie wszystko chodzic
dobrze.

> * Plyta pod niego - jaka? Z lektury www wylania sie Soltek SL-75DRV2,
> ale moze wystarczy cos tanszego?

Jak masz malo kasy to lepiej zastanow sie na shuttle ak31-2 ok 400zl

> * RAM 256 MB - jaki?

DDR

> * HDD 40 GB - ma byc niezawodny. Moze Seagate Barracuda? A moze
> polecacie inny?

Maxtor

> * karta graficzna - nie mam pojecia jaka wybrac. Nie
> bede korzystal z profesjonalnych aplikacji, ale chce miec wyjscie na TV
> (ze wzgledu na filmy). Ktora polecacie?

ATi radeon 7200

> * CD RW TEAC 24/10/40,

ok

> * DVD ROM LG 16/48

Jesli na pewno potrzebujesz DVD to lepiej Toshiba 30zl drozsza.

> A moze lepiej zamiast dwoch napedow kupic combo?

Lepiej nie.

> * monitor - wystarczy 15'.

Chcesz na tym filmy ogladac? Kup wolniejszy procek ale przyzwoita 17"

> * karta dzwiekowa - bez rewelacji, wystarczy ze filmy i mp3-ki beda sie
> spoko zachowywac i nie bedzie problemow z nagrywaniem plyt CD. Moze byc
> zintegrowana na plycie. A moze lepiej osobno?

Lepiej osobno. Yamahe 754 jak dostaniesz ok 120zl.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!