Re: Magnetowid podlaczony, ale...

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 19:44:40 MET

Hi,

Amarot wrote:

> Ha, czyli jak wypuszcze to przez TV Out na drugi magnetowid,
> a w TVTool wybiore de-interlace to nagra sie OK? Jeszcze

Jeśli chcesz nagrywać na magnetowidzie, to możliwe, że nagra
się dobrze. Ale jest to troszkę dziwna metoda konwersji :)
Przede wszystkim wnosi straszliwe pogorszenie jakości obrazu.

Jak chcesz nagrywać na PC, to istnieją programy z filtrami
de-interlace działającymi na nagranym materiale.

> nie probowalem, bo dopiero jutro odbiore mojego drugiego VCR.
> Faktycznie jest jak piszesz - owe krechy pojawiaja sie w momencie,
> gdy na ekranie sporo sie rusza. Gdy kadr jest statyczny, panuje
> spokoj.

Taka uroda większości kart, a AVerów w szczególności. W zamian
jednak AVer daje bardzo przyzwoitą jakość i ostrość obrazu.

> Caly ten cyrk z kupnem AverMedii robilem glownie po to,
> by moc konwertowac filmy nagrane na kasetach w NTSC
> [...]

Przestawić kartę w tryb NTSC -- powinna mieć odpowiednie ustawienie
w opcjach (u mnie jest w TVPhone 98). Zakładam, że magnetowid wypu-
szcza z siebie czyste NTSC nie konwertując nic.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./