Re: Prędkość nagrywania płyt CDRW !!!!!!!!!!!!!

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 19:36:06 MET

"Grzesiek S." <grzegorz.szkop_at_plusnet.pl> wrote in message...
> Mam nagrywarkę LG 8120B. Powinna ona nagrywać płyty CDRW z prędkościa 8x.
> Miałem już zainstalowane różne systemy Win98, WinMe, Win2000 oraz różne
> oprogramowanie do nagrywania: Easy CD Creator, Nero. Zawsze mogę wybrać
> tylko prędkość 4x dla płyt CDRW.
> Czy wiecie co może być tego powodem ?
> PS. Nagrywarka ma najnowszy bios w wersji 2.0

Powodem jest najczesciej stare oprogramowanie.
Sprawdz na stronie www producentow oprogramowania
ktora wersja programu obsluguje twoja nagrywarke,
dopiero wtedy jesli okaze sie, ze wersja programu ktora
uzywasz powinna obslugiwac twoj sprzet
- szukaj przyczyny w sprzecie.
Nie podales zadnej info o wersjach programow.
see_you