Re: jaki dysk wybra

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.xx)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 03:02:00 MET

Użytkownik "Paweł U" <kcuf_at_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
> podobno ten nowy ibm jest niesamowity

Tez ma 8MB (albo wiekszy) cache? Taki cache robi swoje. Widzialem ten dysk w
akcji - naprawde bardzo szybki. Zreszta prawda jest taka, ze kazdy chwali
tego producenta, jakiego dysk ma. Mam teraz 2x WD (40GB 1x7200 rpm i 1x5400
rpm) i jestem zadowolony, a mialem i IBM'y i Seagate tej samej generacji i
mialem problemy (DTLA 307030 - padl, Barracuda II - padlo 5!!! sztuk, ale
prawdopodobnie przyczyna byl (wtedy) sterownik HPT366, ktory WD jakos nie
przeszkadza, IBM 30 GB z serii ICL tez akurat mial z tym sterownikiem
problemy, ktore co prawda znikaly po uzyciu oprogramowania IBM, ale WD
czegos takiego jakos nie potrzebowaly). Dodam jescze ze zewnetrznie WD
wyglada zupelnie jak IBM.

Smoq