Re: Telefoniczna sekretarka na zewnętrznym modemie "

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 15:18:44 MET

"Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:a5hibu$b71$1_at_flis.man.torun.pl...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>

> Mam zewnętrzny modem GVC z sekretarką
> i pamięcią. Nie potrzebuje on włączonego
> komputera do tego, aby odbierać rozmowy.
> Teoretycznie też potrafi tak odbierać
> faksy, ale **tylko** teoretycznie,
> bo w praktyce jest to raczej awykonalne. :)

Czemu? Co w tym niewykonalnego?

> Najwyraźniej jest to właśnie ten model,
> o którym piszesz. :)

Najwyraźniej? :-)) Oznaczenia się zgadzają?
Wiesz... firma GVC robi w zasadzie tylko modemy, więc
na przestrzeni lat dorobiła się kilkunastu modeli.
Nie ma pewności, ze to ten dopóki nie sprawdzisz numerów.

> Ciekawostka -- można go odłączyć od zasilania
> nawet na bardzo długi czas, bez tracenia tego,
> co ,,zebrał". :) Możesz więc go podłączyć tam,
> gdzie nie ma komputera i przenieść następnie
> gdzieś, gdzie będziesz mógł go podłączyć do
> komputera. :)

No wkońcu ma flasha a to pamięć, która nie potrzebuje
zasilania aby podtrzymać zawartość w niej zapisaną...