Re: Telefoniczna sekretarka na zewnętrznym modemie "voice"?

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 04:03:59 MET

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>

> Czy modemy ZEWNĘTRZNE posiadające funkcję
> telefonicznej sekretarki wymagają dla tej
> funkcji włączonego peceta czy są od niego
> niezależne?
> Chodzi mi konkretnie o modem kanadyjskiej
> firmy GVC model SF-1156V/R21D.

Mam zewnętrzny modem GVC z sekretarką
i pamięcią. Nie potrzebuje on włączonego
komputera do tego, aby odbierać rozmowy.
Teoretycznie też potrafi tak odbierać
faksy, ale **tylko** teoretycznie,
bo w praktyce jest to raczej awykonalne. :)

Najwyraźniej jest to właśnie ten model,
o którym piszesz. :)

Ciekawostka -- można go odłączyć od zasilania
nawet na bardzo długi czas, bez tracenia tego,
co ,,zebrał". :) Możesz więc go podłączyć tam,
gdzie nie ma komputera i przenieść następnie
gdzieś, gdzie będziesz mógł go podłączyć do
komputera. :)

Lc.