Re: D900 i ECS K7VZA

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 13:39:21 MET

Witam.
Kuba Kosiec <lewis_at_atari.pl> napisał(a):
> Jesli ktos ma taki zestaw to prosilbym o relacje na ile go podkrecil i z
> jakim chlodzeniem. Dzieki!

Ja mam taki zestawik. Płyta się praktycznie nie nadaje do podkręcania,
jedynie co można zmieniać to częstotliwość magistrali. Mi się udało
uzyskać 954 MHz (9 x 106). Przy wyższych wieszał się. Może gdyby
można było zmienić mnożnik (mostki ?). Miałem niedawno załadowany
bios dla podkręcaczy. Można w nim ustawić nawet 160 MHz na szynie.
Polecam też programik CpuFSB.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"I marsze wojskowe, i marsze weselne prowadzą do walki."