Re: CRT czy LCD????

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 13:41:21 MET

> Nie wiem do konca czy kupic 19" CRT czy 15(co daje 17") LCD???
> Moze ktos uzywa LCD i moze powiedziec pare slow na jego temat. Jak to
> wyglada podczas szybkich scen ruchu w filmach, etc...

Mialem podobny dylemat, tylko nieco wiecej kasy. 17-18'' LCD
czy 21-22'' CRT. Obejrzalem kupe sprzetow, latalem po najrozniejszych
sklepach i to co moge powiedziec to ze LCD nadaja sie _tylko_ do pracy
w jednej rozdzielczosci (i to nie kazdej pracy, bo np: do obrobki zdjec
to LCD tez sie nie nadaje). Jezeli chcesz uzywac monitorka ogolnie, do
wszystkiego po trochu to kup CRT, ale dobry CRT. Najlepiej oblec kilka
i wybierz najbardziej odpowiadajacy twoim preferencjom, bo choc np:
Samsung 22'' parametry ma zabojcze, to tak szybko meczy wzrok, ze da sie
wyrobic ledwo pol godziny i koniec. U mnie stanelo na SONY F520
i nawet jak obok stawiam swojego sluzbowego LCD 15'' (ale 1600x1200) to
tak czy inaczej nie ma porownania.

MM