Re: Cancel-bot: podsumowanie

Autor: Miroslaw Moczyrog (mirekm_at_post.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 13:26:48 MET

Daniel Rychcik wrote:

> To nie 'upartych natretow' ma filtrowac taki bot, ale tych, ktorzy wchodza
> pierwszy raz na grupe i pytaja "dlaczego mi w9x wywala bluescreena".

W przedstawionej propozycji nic o tym nie bylo. Bot ma odrzucac posty z
[OT] [NTG] i tym podobne. Rozumiem, ze w zalozeniu PECET ma byc grupa o
sprzecie, ale absurdem byloby eliminowanie wszystkich postow, ktore
wspominaja o Windowsach.

"Czemu w pasku zadan mam ikonki na zielono ?" - jest bez dyskusji NTG,

ale

"Czemu mi w9x wywala BSOD jak podlacze modem abc ze sterownikiem 1.23
?" lub,
"Mam dysk XYZ, jak macie taki sam, to podajcie mi wyniki z HDTacha", sa
conajmniej watpliwe.

W przeciwnym przypadku idziemy w kierunku ograniczenia peceta do postow
w stylu:

"Dymi mi sie z procesora. Co robic ?", "Czy zasilacz 500W uciagnie mi
GF3 i dwie stacje dyskow ?".

W kazdym razie taka klasyfikacja, to za duzo jak na mozliwosci nawet
najbardziej rozbudowanego bota. Do tego potrzebny jest zywy moderator.

> A na
> upartych natretow znajda sie pewnie inne metody :)

Powiedz to Expertowi. ;-)

> A to juz chyba bardziej kwestia religii niz zdrowego rozsadku :-)

Tez tak uwazam, stad moja propozycja, zeby olac sprawe tych
nieszczesnyh zalacznikow. No chyba, ze to jest w jakis sposob
szkodliwe. Moze na uzytkownikow outlooka pada blady strach i wpadaja w
panike jak zobacza zalacznik ? ;->>

pozdrawiam,

mirek