Re: Magnetowid podlaczony, ale...

Autor: Jurek Olszyczka (jolszyczka_at_omnis.pl)
Data: Wed 27 Feb 2002 - 08:51:00 MET

witam,
moje pytanie będzie trochę innego typu.
Kupiłem wczoraj tuner AverTV STudio z A2 i od razu problemy:
1. Przy instalacji podaje się klucz. Jak go wklepałem to napisało że błąd i
należy się skontaktować z serwisem.
2. Nie było wogole dzwieku na tunerze a w radiu był.
3. odinstalowałem sterowniki i zainstalowałem ponownie i głos się pojawił.
4. Na trzech kanałach głos jak dam na stereo to szumi. na mono działa.
5. Na pełnym ekranie obraz nie jest płynny.
dotychczas miałem Zoltrixa tv maxa i wszystko było ok.
proszę o opinię.
konfiguracja sprzętu
Amd k6 400
GForce 32Mb