Re: Magnetowid podlaczony, ale...

Autor: Chemical (group_at_leon.nano._pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 10:52:22 MET

On Mon, 25 Feb 2002 22:12:40 +0100, Amarot wrote:

>Skorzystam z okazji i podrzuce jeszcze jedno pytanko.
>Caly ten cyrk z kupnem AverMedii robilem glownie po to,
>by moc konwertowac filmy nagrane na kasetach w NTSC
>na PAL. Z tego co na razie probowalem robic na sofcie dolaczonym
>do karty (AverTV Go 1.10), zmieniajac formaty, nie wyszlo nic
>dobrego. Na monitorze mam albo czarno-bialy obraz, albo taki
>przesuniety o 20% do gory ekranu (to znaczy, gorne 20% widac
>na dole).

To pewnie dlatego, że kasetę NTSC odtwarzasz w magnetowidzie, który na
wyjściu daje PAL 60Hz, wtedy nie jest to ani normalny PAL, ani tym
bardziej NTSC. W większości programów do obsługi kart TV można wybrać
jako źródło co najwyżej PAL 50Hz albo NTSC 60Hz (chociaż D-Scaler
zdaje się obsługuje PAL 60Hz).

Chemical

--
Strona Leona: