Re: Jaka karta TV do Windows 2000?

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 00:02:56 MET

"Przemysław Tomczyk" <tomczyk_at_zssk.pwr.wroc.pl> wystukał
(news:a3kbh2$j6r$1_at_panorama.wcss.wroc.pl):

> Mam takie pytanie. Która z obecnie dostępnych na rynku kart TV (z
> tych tańszych) nadaje sie do uzywania z Windows 2000? Ostatnio
> mialem okazję sprawdzic karte PixelView Play TV pro. Niestety nie
> udalo mi sie do tej pory znaleźć żadnych sterowników do tej karty,
> które działały by pod Windows 2000. A co sądzicie o kartach Fly
> video? Czy działają pod Windows 2000? Z góry dziękuję za pomoc.

Wszystkie nowe tunery ProLinka (PixelView) maja sterowniki dzialajace
pod Win2K, na dodatek sa calkowicie spolszczone. Wersja z Nicamem i FM
kosztuje ok. 230 zl. Nowe sterowniki powinny tez dzialac ze starszymi
kartami - tego nie zdazylem sprawdzic.
Pozdrawiam
Egghead