Jaka karta TV do Windows 2000?

Autor: Przemysław Tomczyk (tomczyk_at_zssk.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 03 Feb 2002 - 22:53:37 MET

Witam grupowiczów!
Mam takie pytanie. Która z obecnie dostępnych na rynku kart TV (z tych
tańszych) nadaje sie do uzywania z Windows 2000? Ostatnio mialem okazję
sprawdzic karte PixelView Play TV pro. Niestety nie udalo mi sie do tej pory
znaleźć żadnych sterowników do tej karty, które działały by pod Windows
2000. A co sądzicie o kartach Fly video? Czy działają pod Windows 2000? Z
góry dziękuję za pomoc.

Przemek