Uszkodzony kontroler IDE0

Autor: dyferencjo (dyfer_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 20:02:57 MET

Witam
Mam Abita KT7, jednego z pierwszych, który prawdopodobnie ma uszkodzony
kontroler IDE0. Objawia się to tym, że windows 2000 w dzienniku zdarzeń
systemu loguje "błąd kontrolera urządzenia disk...". Po przepięciu
dysku pod kontroler IDE1 wszystko w porządku, zero komunikatów o
błędach. W win98 nic a nic nie widać, system pracuje normalnie,
poprawnie, choć co kilka tygodni, miesięcy zaczyna wariować, gubi
partycje itp.
Pytanie: czy nie da się czegoś takiego naprawić ? Kiedyś kumpel na
Allegro sprzedał kolesiowi płytę ze spalonym PCI i ten ją naprawił. Czy
w przypadku IDE też coś takiego sie robi ?
Do tego stopnia mnie to bolało, że kupiłem dodatkowy kontroler, ale on
się gryzie z Abitem (Winfast ATA100), więc zmieniłem płytę na inną i
teraz mam spokój.

dyferencjo

--
No signature for all