Re: asus a7v - i jak?

Autor: Teo (teo_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 20:19:39 MET

". : : Krzysztof : : ." <krzys-iek@______wp.pl> wrote in message
news:a5gim0$5se$1_at_news.tpi.pl...
> b4 nie zbyt wydajnie dziala w raid ponoc, dtla pod kara chlosty nie kupuj
> @@@@@@@@@@!!!!!!!!!!! To super popularne dyski - w serwisach :)))

za pozno mam juz od roku i 3 miesiecy (chodza codziennie po 8-10 godz, wiec
jesli padna - imo w najblizszym czasie - to z przepracowania bo charuja jak
woly) 2x30 ibm dtla, na szczescie wszystko jest AOK gdyby nie jedna rzecz -
lozyska POTWORNIE halasuja :(
btw - mam szczescie do IBM to juz moj 5 i 6 dysk tej firmy i wszystko jest
ok, wymienialem je bo potrzebowalem miejsce.
a jak wyglada sprawa z ta nowa seria IBM Vancouver to sie nazywa i ma 40gb
na talerz.

zapomnialem dodac, ze mysle o podlaczeniu w RAID 0 (jesli ma to jakies
znaczenie do stabilnosci i szybkosci zurzycia).