Re: RadeonVE / Radeon 7000

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:34:11 MET

Użytkownik "Serengetti" <serengetti.nospam_at_enter.net.pl> napisał w
wiadomości news:a5fj4t$g70$1_at_news.lublin.pl...
> Ave,
> mam do wyboru RadeonVE, 32 mb na ddrach, dvi, tv out, oryginalny ati, za
217
> zl
> i Radeona 7000, 64 mb sdr, tv out, za 265 zl.
> Ten drugi nie wyglada mi na 'built by ati' bo chyba nie produkuja Radkow
7K
> na sdrach...
>
> ide dzisiaj do sklepu sprawdzic slynne nadruki na plytkach...

ale tanio ! bierz tego VE bo 7000 i VE to to samo tylko nazwa sie zmieniła
!!
wiec jeśli na DDR i ma DVI TVOut i oryginalny ATi - to bierz nie zastanawiaj
sie !

a ten Radeon 700 64 SDR TVOut to na pewno nie ATi (klon) bo ve/7000 był
tylko DDR od ATi
a 64MB to tez niepotrzebne