Re: RadeonVE / Radeon 7000

Autor: Serengetti (serengetti.nospam_at_enter.net.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 21:28:13 MET

> [ciach]
> ale tanio ! bierz tego VE bo 7000 i VE to to samo tylko nazwa sie
zmieniła
> !!
> wiec jeśli na DDR i ma DVI TVOut i oryginalny ATi - to bierz [ciach]

qrde bylem w sklepie i obejrzalem karte... to jednak nie jest ati-ati. jak
na klona
to tez tanio? w kazdym razie ma wszystkie funkcje identycznie jak RadekVE
opisany na stronie ati (jest na ddrach, dvi, tv-out, i hydravision a nie
substytuty)

jeszcze sprzedawca w innym sklepie byl fajny bo zaczal mi tlumaczyc ze "7000
to juz wyzsza klasa, i dlatego [u nas] jest 2x drozszy". o rany. i ludzie
kupuja u niego
te klonoati 7000 za 400 zl... straszne.

btw powinien byc jakis przepis ze jak sprzedaja klony ati to niech o tym
pisza
w cennikach... przy geforcach jest zwykle "mint geforce" i od razu
wiadomo...
chociaz to moze zly przyklad, bo nie ma nvidii-geforce... uch.

Dzieki za pomoc.
Serengetti