Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilność

Autor: Lucas (luckar7_at_tlen.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:24:09 MET

> Dokladnie tak bylo. Mam ten sam zestaw.
> Jesli masz taka mozliwosc, to sprawdz, jak bedzie sie system zachowywal
przy
> innym procku.
> Ja kolejno sprawdzalem pamiec, karte graficzna i w koncu procek.

I jeszcze jedno.

Wyglebia się też przy ustawieniach 100/133 (CPU/MEMORY), ale rzadziej i
zdecydowanie po dłuższym czasie (właśnie to zrobił). Czy to może być jednak
wina procka, czy może raczej płyty?
Czy takie coś też u siebie zauważyłeś?

Przy ustawieniach 100/100 takich "cudów" nie było chyba ani razu!

Pozdrawiam!
Lucas