Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilność

Autor: Lucas (luckar7_at_tlen.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:16:41 MET

> Dokladnie tak bylo. Mam ten sam zestaw.
> Jesli masz taka mozliwosc, to sprawdz, jak bedzie sie system zachowywal
przy
> innym procku.
> Ja kolejno sprawdzalem pamiec, karte graficzna i w koncu procek.

W tym właśnie problem, że nie mam możliwości. Kumpel ma Athlona 1 GHz, ale
nie chcę mu robić problemu żeby musiał go wyciągać (no i oczywiście
zdejmować radiator, bo z tym jest najwięcej problemu). Pamięć też
sprawdziłem, bo to najprościej i najczęściej się słyszy, że przez nią się
wiesz i ją wykluczyłem.
Problem w tym że kupiłem płyte i procka w osobnych sklepach i właśnie
chciałbym się dowiedzieć gdzie powinienem się najpierw udać w celach
reklamacji (uszkodzenie czego jest bardziej prawdopodobne), gdybym to kupił
w jedny sklepie - zestaw już by był u nich i niczym bym się nie przejmował,
a tak mam problem (i nauczkę na przyszłość).

Wcześniej jednak chciałbym ostatecznie rozwiać wątpliwości odnośnie
zasilacza!

Pozdrawiam i dziękuję za informacje!
Lucas