Re: ciek³y azot i aluminium

Autor: Ruffels (ruffels_at_west.tarnow.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:00:08 MET

no to jak ju¿ wszyscy mnei zrypali¶cie to kuknijcie na ten link - jest tam
kilka fotek - na których facet ch³odzi procka ciek³ym azotem - w troszke
prymitywnych warunkach - ja chcia³em to zrobic ³adniej, ale jest tam te¿
podana temp. ciek³ego azotu - bo kto¶ tu siê g³upio pyta³ sk±d wzi±³em
-200°C - ano jest i to -196°C - wiêc odchy³ka niewielka - a zrobimy tak - ja
to zrobie - za³o¿e na kilka dni na parapecie - sprawdze szczelno¶æ - potem
testy na palniku rozgrzanym do oko³o
50-60°C - a jak bêdzie ok - to zrobie to na procku - jest du¿a szansa ¿e siê
to nie uda tak do koñca na d³u¿ej, ale jak to zrobie to za kilkana¶cie dni
podam info i mo¿e jakie¶ fotki bede móg³ podes³ac - jedno jest pewne -
spróbuje najpierw na jakim¶ 486 - mam akurat takie.