Re: ciek³y azot i aluminium

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 15:44:59 MET

U¿ytkownik "Ruffels" <ruffels_at_west.tarnow.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> no to jak ju¿ wszyscy mnei zrypali¶cie to kuknijcie na ten link - jest tam
> kilka fotek - na których facet ch³odzi procka ciek³ym azotem - w troszke
> prymitywnych warunkach - ja chcia³em to zrobic ³adniej,

ojej ! ciebie to rzeczywi¶cie trzeba zrypaæ !!!

misiu (nie bêdê taki i od idiotów nie wyzwê - wprost)
no wiec ci Finowie na których powo³ujesz sie tym linkiem zmontowali to tylko
na chwilê zeby osi±gn±æ rekord overlock'u !!! a nie na sta³e !!!!
podczas ich zabawy ten azot parowa³ w³a¶nie w ten sposób oddaj±c ciep³o z
proca !
wiec je¶li tak bardzo cie to zainteresowa³o to jedynie pozostaje ci
zmontowac taki pojemnik (otwarty) i dolewaæ od czasu do czasu azotu !!!!!
bo w³asnie o to chodzi ze otwarty aby parowac !
je¶li marzy ci sie obieg zamkniêty to niestety musia³by¶ gdzie¶ oh³odziæ ten
azot spowrotem to temp. skraplania - a na wolnym powietrzu to niemo¿liwe !

je¶li juz rajcuje ci zabawa z lutowaniem to zrób sobie obieg z wod± czyli
twój "zlutowany" pojemnik, rurki, pompka i wymiennik ciep³a z wentylatorem
albo agregat pr±dowy (taki jak w lodówce)

pa