Re: ciek³y azot i aluminium

Autor: Ruffels (ruffels_at_west.tarnow.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 12:46:36 MET

> Azot po podgrzaniu powinien odparowac, pobierajac potrzebna do tego
energie.
> Szkoda, ze jasniej nie opisales co zamierzasz, bo poki co twoje zamysly
> przywodza jedynie usmieszek politowania na twarzy kazdego kto kiedykolwiek
> mial w szkole stycznosc z przedmiotem pt. fizyka (II zasada
termodynamiki).

tego siê w³asnie obawia³em i dlatego pyta³em, ale w takim razie jak uda mis
szczelnie zamkn±æ azot w medzianym pojemniku - s± nawet na necie zdjêcie
tego czego¶ z japoni - no wiêc jak mi sie uda
to rozumiem ¿e bêdê musia³ jako¶ odprowadziæ to ciep³o ze ¶cianek
miedzianych - i tu problem - bo czym to zrobiæ - wentylatorem? - chodzi o to
¿e chce siê pozbyæ radiatora - swist powietrza miêdzy ¿eberkami radiatora
jest g³o¶ny, a jak bêdzie chodzi³ sam wentylator to ju¿ mnie -
tylko co siê stanie z tym azotem zamknietym szczelnbie po podgrzaniu - czy
tam cos nie wywali w powietrze? - aha i najwa¿niejsze - zak³±daj±c ¿e ma
temp. ok.-200°C - jak sie podgrzeje prockiem - to temp. siê zwiêkszy
zak³adamy np. do -150°C - teraz wy³±czam komputer i co? - obni¿y siê z
powrotem do -200°C - traktuje to czysto eksperymentalnie - kupi³em ju¿ sobie
kawa³ek miedzi i zalutowa³em to -teraz kwestia wlania tam cieg³ego azotu i
uszczelnienia - my¶le ¿e jest to do zrobienia - tylko w³asnie jak teraz
najciszej odprowadziæ ciep³o z tego pojemnika i co z t± temp. azotu - prosze
o odpowied¼ jak to mo¿liwe.
dziekuje - marcin
proszê o maila tylko na adres warlOCK2000_at_wp.pl
ten spot pisze u kumpla