Re: hp690

Autor: prabula (prabula_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 07:30:31 MET

Kolega

pisze:

> Zaczelo sie od tego ze po inicjalizacji druku, karetka dojezdzala do
konca i
> stop, mrugala tylko dioda wznowienia i wyskakiwal komunikat na ekranie.
> Pozniej juz nawet nie ruszla z miejsca.
> jakies sugestie?

czestym uszkodzeniem powodujacym tego typu objawy jest zabrudzenie
plastikowej tasmy z naniesionymi pionowymi kreseczkami
na podstawie ktorych glowica oblicza swoja pozycje
jezeli jest nieczytelna to elektronika blednie zlicza mijane znaczniki i nie
moze
prawidlowo zidentyfikowac pozycji glowicy drukujacej
mozna ja (tasiemke) latwo zdemontowac (na koncach ma okienka zacepione o
sprezynujace haczyki)
i oczyscic UWAGA nie uzywac rozposzczlnikow ani spirytusu bo mozna zmazac
znaczniki
w wielu przypadkach w naszym serwisie jest to podstawowe uszkodeanie w
starych typech DeskJet
pozdr
prabula