Re: hp690

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 00:43:11 MET

Janus wrote:

> Zaczelo sie od tego ze po inicjalizacji druku, karetka dojezdzala do konca i
> stop, mrugala tylko dioda wznowienia i wyskakiwal komunikat na ekranie.
> Pozniej juz nawet nie ruszla z miejsca.
> jakies sugestie?

Moje sugestie:
 1) Wyszarpać głowice z tego skrajnego położenia (jeżeli mowa o końcu
po lewej stronie...)
 2) Nasmarować "ten gruby, metalowy pręt" - najlepiej smarem silikonowo-
-teflonowym (piszę na postawie moich, przeszło pięcioletnich, doświadczeń
z HP690 ;-)

P.S. Dodam, że jedynym programem, który powoduje u mnie zakleszczenie
się wózka po lewej stronie jest Excel97: dzieje się tak zawsze, gdy
nacisnę "Drukuj" w oknie "Podgląd wydruku"...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|