Re: hp690

Autor: Janus (janus1_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 16:04:09 MET

> czestym uszkodzeniem powodujacym tego typu objawy jest zabrudzenie
> plastikowej tasmy z naniesionymi pionowymi kreseczkami
> na podstawie ktorych glowica oblicza swoja pozycje
> jezeli jest nieczytelna to elektronika blednie zlicza mijane znaczniki i
nie
> moze
> prawidlowo zidentyfikowac pozycji glowicy drukujacej
> mozna ja (tasiemke) latwo zdemontowac (na koncach ma okienka zacepione o
> sprezynujace haczyki)
> i oczyscic UWAGA nie uzywac rozposzczlnikow ani spirytusu bo mozna zmazac
> [...]

O tym wiem dobrze, juz sie mi zdarzlo zacinanie glowicy i wiem ze to byla
wina wlasnie tej tasiemki. W tym wypadku zazwyczaj jednak glowica ruszala
(chociazby zajeczal silniczek od blokowania glowicy). Teraz nemo. Jakie sa
objawy gdy padnie np jeden z silniczkow? Co do rozposzczalnikow to tez
zdazylem sie przekonac, gdy starlem styki na foli klawiszy :)

Heja, Janus