Re: Problem z Athlonem 1,7 i Abit Kg7

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 01:53:38 MET

"Bartek G" <bgrabowski_at_o2.pl> wystukał
(news:a5eksa$jid$1_at_news.tpi.pl):

> Witam mam poważny problem Prockiem i płytą. Oto moja konfiguracja
> Athlon 1,7Ghz, Abit KG7-Lite, DDR 256mb, Viper 770, Ibm 46Gb

Sprobuj wylaczyc w BIOSie "IDE Prefetch mode".
BTW. nie ma Athlona 1,7 GHz. Jest 1,73, najszybszy obecnie w sprzedazy,
o oznaczeniu 2000+. Pierwsze Athlony 1700+ byly dostarczane na
podstawce brazowej, potem na zielonej, teraz znow na brazowej,
organicznej. Szare i ceramiczne byly tylko TB (a najszybszy to 1,4
GHz).
Pozdrawiam
Egghead