Re: ECS K7S5A + XP 1700+ - stabilnoś

Autor: Lucas (luckar7_at_tlen.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 01:47:10 MET

> Niezle temperatury, choc BIOSy czasem klamia (programy monitorujace
> jeszcze czesciej).
domyślam się , dlatego napisałem, że to SiSoft Sandra i wcale nie twierdzę
że są ok, po prostu to pokazuje
jak pisałem też w poście niżej BIOS podaje trochę inaczej:
temp systemowa 27 stopni
CPU 35 stopni

> Sprobuj zdjac radiator, posmarowac lekko Artic Silver II (pasta
> termoprzewodzaca na bazie srebra) - nie za grubo, ostroznie przy
> zatrzaskiwaniu.

w tym właśnie jest trochę problemu
procek przy zakładaniu był smarowany pastą, a teraz trochę się boję go
ruszać żeby czegoś nie popsuć (jądra procka), bo sprężyna jest bardzo mocna,
a ja nie mam w tym wprawy, a wszystko jest nowe, więc by było szkoda kasy i
sprzętu

> Np. podlaczajac na chwile inny (mocniejszy). Wiesza sie przy FSB 133,
> procesor wtedy bierze wiecej pradu i moze brakuje mocy w zasilaczu?

Zasilacz jest 300 W, choć rzeczywiście obudowa jest mała, więc może i
zasilacz jest kiepski
będę próbował najpierw z zasilaczem

dzięki za porady!
Pozdrawiam!