Problem z Athlonem 1,7 i Abit Kg7

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_o2.pl)
Data: Tue 26 Feb 2002 - 01:27:00 MET

Witam mam poważny problem Prockiem i płytą. Oto moja konfiguracja Athlon
1,7Ghz, Abit KG7-Lite, DDR 256mb, Viper 770, Ibm 46Gb 7200obr,. Jeżeli
ustawie procka zgodnie z wartością na 1,7 to w windowsie 98 ( winnych nie
sprawdzałem) po około 5 min wiesza sie system np. przy oglądaniu Divx lub
gdy jestem w inecie ( na grach nie próbowałem bo narazie nie zbyt szybkiej
grafiki). System sie kompletnie wiesza i trezba nacisnac reset gdy system
mam rozpoczac ładowanie Windows wisi , tak jakby nie wykrywal hdd. I nic sie
nie dzieje trzeba wyłączyć kompa na około 1 -2 min potem normalnie wykrywa
dysk i działa lecz w kółko to samo po czasie znów zwis itd. Wyglądałbo by to
na zawyską temperature procka lecz to nie to bo kontroluje ją i nie wzrasta
powyzej 41-45 C. Tego procka mam od piatku jest nowy, wczśniej takze miałem
1,7 lecz był na szarej zwykłej podstawce ten nowy jest na brązowej podbno
nowa dostawa. Na tym poprzednim athlonie caly komp ten sam system działał
stabilnie i sprawnie bez problemów. System działa bez problemuu jeśli
ustawie mu magistrale na 100mhz mnożnik na x 11 czyli mam Athlon 1100 mHz
:( Wtedy nie mam najmniejszego problemu ze stabilnością.
Tego nowego Athlona sprawdzałem na płycie Abit KT7A-Raid ze 128mb Ram i tam
jest wszytko w porzadku zadnym problemow procek dziala na FSB 133 mnoznik
x11. NIe wiem gdzie szukac przyczyny plyta pamieci chcodzily na poprzednim
procku bez problemow ten nowy procek dziala na KT7A z SDRAM.
Prosze o pomoc procek jest na gwarancji tylko czy jest co reklamowac i jak
im udowdnic

---Bartek G. 504 622-722-------