Re: Podkręcanie Duron 700

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 13:13:00 MET

"Luka" <paranid_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Bo widzisz u Ciebie to prawdopodobnie nie wytrzymuje chip na
> plycie glownej a nie procek.

całkiem możliwe,

> Skoro nie puszczales go na Xx133 to
> pewnie masz plyte na KT133 (bez A). W tym wypadku mozesz krecic

no soltek kav to chyba 133a (poprawcie mnie jak sie myle)
nie puszczałem go na 133, bo jak kiedys puściłem na msi (tez kt133a) 750 na
fsb 133, to trzeba bylo latac do serwisu;) chciałem metodą małych kroczków

a tak w ogóle, to jak przecinacie mostki? trochę się boje uszkodzić proca, a
na wytrawianie za bardzo mi się ręce trzęsą;)

> Pozdrawiam
> Luka

ja również,

kuba