Re: Podkręcanie Duron 700

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 14:17:11 MET

"Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl> napisal w

> "Luka" <paranid_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> całkiem możliwe,

> no soltek kav to chyba 133a (poprawcie mnie jak sie myle)
> nie puszczałem go na 133, bo jak kiedys puściłem na msi
> (tez kt133a) 750 na fsb 133, to trzeba bylo latac do
> serwisu;) chciałem metodą małych kroczków
>
> a tak w ogóle, to jak przecinacie mostki? trochę się boje
> uszkodzić proca, a na wytrawianie za bardzo mi się ręce
> trzęsą;)
> ja również,
>
> kuba

Po pierwsze ten D750 puszczony na 133 to bylo 133x7,5~1000 wiec
mial prawo nie dzialac. Nikt nie mowil ze musi. Np u mojego
kolegi 750 chodzila max 900 9x100 wiecej zwisy niebieskie ekrany
itd.
Po drugie nie znam Solteka ale jezeli masz opcje zmiany mnoznika
w BIOSie to nic nie tnij. Zamaluj tylko mostki L1. Jezeli
bedziesz musial i chcial ciac to jednak polecam grawernika czy
zegarmistrza. Ja cialem czyms w rodzaju duzej zyletki. Duron
dzialal ale zajelo mi to duzo czasu i wygladalo tragicznie.
Polecam jednak fachowcow.

--
		Pozdrawiam
                Luka