Re: Podkręcanie Duron 700

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 13:00:39 MET

"Jakub Szwajka" <jakub.szwajka_at_wbj.pl> napisal w

> [cut]
>
> ludzie, jak Wy to robicie? ja kurde mam tez 700 na solteku
> kav i nijak nie moge go puscic wyzej niz na 750 (7x107) -
> powyzej tego sie wiesza, chociaz udalo mi sie raz puscic na
> 800 (7x114). przeszedl sandre, ale na 3dmarku sie tak
> skutecznie wywalil, ze musialem łatać dysk;(.
>
> moze to dlatego, ze nie jestem zwolennikiem rozwiązań
> siłowych, a dla mnie przecinanie mostków do takich należy;)
>
> temperaturę mam pomiędzy 25-45 stopni (to już naprawdę
> ekstremum), zamalowane L1.

Bo widzisz u Ciebie to prawdopodobnie nie wytrzymuje chip na
plycie glownej a nie procek. Skoro nie puszczales go na Xx133 to
pewnie masz plyte na KT133 (bez A). W tym wypadku mozesz krecic
tylko mnoznikiem. Nie znam sie na Solteku to nie wiem czy mozna
tam z BIOSu albo zworek zmieniac mnoznik. Jezeli tak to masz
lekko, laczysz tylko mostki L1 i po klopocie. Ustawiasz mnoznik
jaki chcesz podnosisz napiecie i sprawdzasz na ile pojdzie.
Jezeli ten Soltek nie oferuje funkcji podkrecania to zostaje
tylko ciecie i laczenie mostkow.

--
		Pozdrawiam
                Luka