Re: Podkręcanie Duron 700

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 09:43:25 MET

[cut]

ludzie, jak Wy to robicie? ja kurde mam tez 700 na solteku kav i nijak nie
moge go puscic wyzej niz na 750 (7x107) - powyzej tego sie wiesza, chociaz
udalo mi sie raz puscic na 800 (7x114). przeszedl sandre, ale na 3dmarku sie
tak skutecznie wywalil, ze musialem łatać dysk;(.

moze to dlatego, ze nie jestem zwolennikiem rozwiązań siłowych, a dla mnie
przecinanie mostków do takich należy;)

temperaturę mam pomiędzy 25-45 stopni (to już naprawdę ekstremum),
zamalowane L1.

jak macie jakieś sugestie co do przecinania tego ustrojstwa, to czekam:)

pozdrowienia,

kuba