Re: znikajacy ekran - help!

Autor: ^YelloY^ (malczaks_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 17:14:53 MET

> Niestety, ta opcje rowniez testowalem i nic. Juz nawet w BIOSie
powylaczalem
> wszystko, co mialo zwiazek z oszczedzaniem energii i monitor caly czas sie
> wiesza. [...]
mialem ten sam problem, probowalem wszystkich twoich rozwiazan z tym samym
skutkiem. podejzewam ze masz windowsa 98 1sza edycje - ja takiego mialem.
potem po zmianie dysku okazalo sie ze moja plytka sie zgubila i z musu
zainstalowalem 2ga edycje i... jakiez bylo mije zdziwienie kiedy pojawila
sie opcja ktorej caly czas szukalem :) sprawdz wiec win98se.
btw: rowniez mam tuner tv, ale monitor nigdy mi sie nie wylaczyl jak
ogladalem cokolwiek. tylko musial byc full screen - tak jak przy filmach dvd
(czy innych)
pozdr. ^YelloY^