Re: znikajacy ekran - help!

Autor: drukqs (lanco_at_wa.onet.pl)
Data: Sun 24 Feb 2002 - 13:56:52 MET

Niestety, ta opcje rowniez testowalem i nic. Juz nawet w BIOSie powylaczalem
wszystko, co mialo zwiazek z oszczedzaniem energii i monitor caly czas sie
wiesza. A nie da sie tego jakos hardware'owo obejsc (np. podpiac oddzielne
kable zasilajace do kompa i do monitora)? Jesli tego sie nie da naprawic, to
posiadanie karty TV staje sie bezsensowne, bo przeciez nie bede co 15 minut
"pobudzal" monitora podczas ogladania filmu!